Nädal 3. Uue meedia mõju traditsioonilisele

 Mis on uus ja mis on traditsiooniline meedia

Traditsiooniline meedia koosneb enamasti mitte-digitaalsest reklaamist ja turundusmeetoditest.
Traditsioonilise meedia näited:
  • Telereklaamid
  • Raadio reklaamid 
  • Uksest ukseni müük 
  • Bännerreklaamid
  • Reklaamtahvlid ja kohapealsed sildid
Uus meedia, mida nimetatakse ka digitaalseks meediaks, koosneb meetoditest, mis on enamasti võrgus või sisaldavad mõnes mõttes Internetti.
Uue meedia näited:
  • Sotsiaalmeedia
  • Otsingumootori optimeerimine
  • Reklaam kliki eest


 Sellise uue meedia, eriti sotsiaalmeedia, olemasolu on ähvardanud trükitud ajalehtede olemasolu. Tundub, et lugemisharjumused muutuvad, kuna kasutajad pöörduvad tasuta uudiste ja teabe saamiseks Interneti poole. Uudiste ja teabe alternatiivne allikas pole mitte ainult tasuta, vaid toimib ka kiiresti.
 Aja jooksul muutus traditsiooniline meedia uueks meediaks, kuna ettevõtted hakkasid seda tarbijate poole pöördumiseks kasutama. Võimalus pakkuda kasutajatele mitmesugust teavet ja uudiste tarbimise kohandamise võimalus on see, mis muudab uue meedia silmapaistvaks. Sotsiaalmeedia platvormid võimaldavad kasutajatel ka üksteisega suhelda ja tagasisidet anda. Online -meediaallikate kasumlikkus on aastate jooksul muutunud olulisemaks. Seda seetõttu, et nad loodavad oma uudisteartiklite reklaamidele ja sponsorlusele.

Traditsiooniline vs uus meedia 

 Traditsiooniline meedia võimaldab ettevõtetel sihtida laia sihtrühma reklaamtahvlite, trükireklaami, telereklaamide ja muu kaudu. Võrdluseks - uus meedia võimaldab ettevõtetel sotsiaalmeedia, tasuliste veebireklaamide ja otsingutulemuste kaudu sihtida kitsast sihtrühma. Hinna mõttes on traditsiooniline meedia oma laia sihtimise ja reklaamikanalite tõttu kallim kui uus meedia. 
 Vaatamata sellele, kuidas seda sageli positsioneeritakse, ei pea traditsiooniline ja uus meedia pea otsas käima. Neid meediume saab tegelikult kasutada koos, et muuta teie reklaamikampaania tugevamaks kui kunagi varem. Traditsiooniline ja uus meedia võivad üksteist täiendada, kusjuures igaühel on oluline roll. Millist meediat ja kuidas kasutada sõltub ilmselgelt sellest, kes on teie sihtrühm.




Allikad: 
  • https://www.absolutestudios.com/2014/12/23/traditional-media-balancing-effect/
  • https://www.techfunnel.com/martech/traditional-media-vs-new-media-beneficial/
  • https://www.researchgate.net/publication/309014723_The_Impact_of_New_Media_on_Traditional_Media
  • https://www.webfx.com/internet-marketing/traditional-media-vs-new-media.html#traditional-media-vs-new-meda

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist